Hoe werkt het bestelproces?
Winkelwagen
Bij de meeste producten is een bestelknop met de tekst ‘voeg toe aan winkelwagen’ weergegeven. Als u daarop klikt wordt het product in de winkelwagen geplaatst.
Handelingen bij stap 1
Stap 1 van de winkelwagen wordt weergegeven met de productkosten en verzendkosten. Deze zijn op basis van normale vooruitbetaling en ingesteld voor een Nederlands adres. Kies bij stap 1 voor de gewenste betalingsmethode (IDEAL, Paypal, Vooruitbetaling, Rembours, of contant bij afhalen).
Ook kunt u hier het aantal producten wijzigen of producten verwijderen. Druk bij wijzigen op ‘herberekenen’. U kunt hier ook een eventuele kortingscode invullen die u ontvangen heeft. Ga vervolgens verder winkelen of naar Stap 2, om af te rekenen; door op `Bestelling afronden` te klikken.
Handelingen bij stap 2
In Stap 2 van de kassa worden uw adresgegevens gevraagd. Ook kunt u hier een ander afleveradres invullen dan uw eigen adres; of een ander factuuradres. Let op!! Controleer aub of het woonadres en uw emailadres correct zijn ingevuld. De wijze waarop u uw gegevens heeft ingevuld worden ook gebruikt om uw pakket te adresseren. Als het email adres niet juist is ontvangt u ook geen bevestiging in uw mailbox.
Indien u gebruik maakt van de inpakservice kunt u de optie ‘`ik wens een ander afleveradres dan factuuradres op te geven" aan. Vervolgens vult u de naam en het adres in voor wie het cadeau bestemd is en typt u in het veld `opmerkingen` uw persoonlijke boodschap aan diegene voor wie het cadeau bestemd is en of cadeauverpakking gewenst is.
U kunt ook aanvinken of uw gegevens bij ons bewaard mogen worden zodat bij een vervolg bestelling u dat niet meer opnieuw hoeft in te vullen.
Wij vragen u bij stap 2 ook of u in aanmerking wilt komen van onze nieuwsbrief.
Handelingen bij stap 3
In Stap 3 van de kassa worden alle door uw ingevulde gegevens en de totaalbedragen weergegeven ter controle. U klikt dan op akkoord om uw bestelling af te ronden. Hier wordt ook gevraagd of u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Als u wilt kunt u deze ook nog uitprinten.
Heeft u gekozen voor IDEAL betaling, dan wordt u doorgelinkt naar een beveiligde pagina van Ogone (t.b.v. IDEAL). Nadat de betaling bij uw bank is afgerond adviseren wij u nog naar onze webwinkel terug te keren via de betreffende knop.
Heeft u gekozen voor ‘overboeken per bank’ of heeeft u IDEAL,Paypal afgerond, dan krijgt u de bevestiging te zien die u ook per email ontvangt.
Handelingen bij stap 4
Bij stap 4 ontvangt u een bericht dat er een orderbevestiging van uw bestelling naar uw mailadres wordt gestuurd. Tot slot bedankt Atelier De Noest u voor uw bestelling.
Geen orderbevestiging ontvangen?
Als u alle stappen voor het plaatsen van een bestelling hebt doorlopen, dan ontvangt u hiervan binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging met betalingsgegevens. Wanneer u na het plaatsen van de bestelling géén orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met info@denoest.nl
Foutmeldingen in het bestelproces?
Heeft u een foutmelding gekregen? Als deze melding voor u onduidelijk is, neem dan gerust contact met ons op. Kijk eerst of het bedrag van uw rekening is afgeschreven.